Швидка реакція у разі виникнення проблем завжди є запорукою уникнення серйозних наслідків. Так є і в стоматології, тому також є галузь, яка зосереджується насамперед на швидкому виявленні змін та їх усуненні.
Консервативна стоматологія – це у широкому розумінні профілактика, яку слід застосовувати не тільки дітям, але й дорослим. У більшості випадків пацієнти приходять до лікаря, коли з’являється постійний біль. Уникнути цього можна, якщо регулярно відвідувати стоматолога та перевіряти стан зубів. Найбільшого руйнування завдає карієс, який через різні місця його утворення часто залишається непоміченим. Усунення карієсу необхідне, якщо ми не хочемо привести до ситуації, коли наші зуби ослабнуть і виникнуть серйозні захворювання. Ми – клініка, яка орієнтується на добрі відносини та професіоналізм у наших послугах, тому ми тут не лише для того, щоб лікувати, а й, перш за все, щоб запобігати. Тому під час контрольного огляду ми надаємо інформацію про те, як найкраще доглядати за ротовою порожниною. Ми завжди закликаємо регулярно проходити профілактичні огляди, які дозволяють швидко поставити діагноз і, за необхідності, підібрати метод лікування. Ми хочемо, щоб наші пацієнти відчували себе комфортно під час огляду, тому пропонуємо місцеву анестезію, щоб зменшити біль. Крім того, ми використовуємо найкраще обладнання, щоб отримати комплексне уявлення про проблеми. Для того, щоб візит до стоматолога не викликав хвилювань, ми пропонуємо адаптаційні візити для дітей.

Карієс та його наслідки

Карієс – це захворювання, яке може виникнути незалежно від віку. На це впливає багато факторів, але найбільший ризик виникає при невідповідній та недостатній гігієні ротової порожнини. Карієс призводить до демінералізації емалі, у зв’язку з чим вона стає слабшою. Без застосування відповідних методів він може поглиблюватися, спричиняючи проблеми, пов’язані з пульпою, а також із прилеглими до зубів тканинами.

Причини карієсу

До основних причин появи карієсу можна віднести:

• наявність у ротовій порожнині бактерій, які розщеплюють цукор до кислот
  • схильність пацієнта, обумовлена як генетичними факторами, так і ослабленою імунною системою
  • неправильна гігієна ротової порожнини, зокрема, неретельне чищення зубів та проміжків між ними
  • погане харчування з великою кількістю продуктів, багатих цукром
  • час прийому їжі, що призводить до зниження рівня pH у ротовій порожнині.

Хоча карієс багатьом і здається поширеною, через що неважливою, проблемою, однак він може мати багато наслідків. З точки зору стоматології навіть невеликий дефект може мати значні наслідки. Біль, який виникає, може свідчити про те, що зміни почали розвиватися також і в пульпі, що призводить до необхідності лікування кореневих каналів. Іншою проблемою, на яку наражається пацієнт, який ігнорує карієс, є хронічні запальні процеси у періапікальних тканинах. Вони виникають через наявність бактерій у дефекті, що може призвести навіть до абсцесів кісток. Періапікальні абсцеси належать до гострих змін, які проявляються в першу чергу набряком і появою гною у м’яких тканинах. Таке явище вимагає негайної консультації, а зуб часто необхідно видаляти. Як лікарі, ми зобов’язані повідомити нашим пацієнтам, що нелікований карієс не тільки негативно впливає на зуби, а й здатний впливати на загальний стан організму пацієнта.

Огляд стану зубного ряду

Кожна людина у своєму житті отримує два комплекти зубів – молочні та постійні. Якщо ще з маленького віку привчити дитину до відвідування стоматолога та щоденного догляду за зубами, це не тільки забезпечить красиву посмішку, але й насамперед захистить її від хвороб. Тому так важливо проводити профілактику і регулярно відвідувати стоматолога, адже це дозволить контролювати стан зубів і негайно усувати дефекти. Рекомендується проводити огляд ротової порожнини двічі на рік. Періодичний огляд – це безболісний процес, під час якого наші фахівці можуть помітити навіть незначні зміни. Рекомендується, щоб у комплексі також робити чистку зубів від відкладень, які утворилися у результаті вживання їжі та можуть призвести до карієсу. У деяких випадках може знадобитися розширити обстеження – зробити рентгенівський знімок або застосувати інші методи, які вимагають використання спеціалізованого обладнання. Лікар також перевіряє ясна і визначає, чи проміжки між ними та зубами не викликають занепокоєння – занадто глибокі. Регулярний огляд зубів приносить тільки користь і дозволяє захиститися від болю та проблем з естетикою зубного ряду.
Наші лікарі, крім стандартного огляду, можуть також надати пацієнтам інформацію про те, як має виглядати профілактика та гігієна ротової порожнини у домашніх умовах. Пацієнти часто обмежуються лише чищенням зубів зубною щіткою, якої зазвичай недостатньо. Використання зубної нитки та дезінфікуючої рідини здатне захистити пластину від появи відкладень. Наші фахівці також готові допомогти і з радістю дадуть відповіді на питання, які Вас турбують. Самостійно доглядати за зубами та яснами стане легше, а відвідування стоматолога більше не викликатиме занепокоєння. Про стан своїх зубів та їх огляд особливо повинні дбати курці, особи, які мають проблеми з кровоточивістю ясен, чи особи, яких турбує неприємний запах з рота.