Імплантологія – це новаторська та безпечна галузь стоматології, яка дозволяє проводити естетичне відновлення як одного, так і кількох зубів. Зубні імпланти дозволяють найбільш природним способом відтворити щелепу у первинному вигляді, зберігаючи при цьому комфорт під час повсякденної діяльності, наприклад, вживання їжі або спілкування. Це штучні корені, які виготовляються з міцного титану. Важливим аспектом, пов’язаним із застосуванням цього матеріалу, є його ідеальна інтеграція з кістками нижньої або верхньої щелепи, у зв’язку з чим пацієнт не відчуває дискомфорту. Під час реконвалесценції імплантат приживається до кісток, тому він вважається рішенням, яке найкраще дає стійкість та природність первинних коренів. Зубні імпланти становлять основу, завдяки якій можна в подальшому відновлювати дефекти або отримати додаткову фіксацію. Цим варіантом лікування можуть скористатися навіть ті, хто втратив зуб кільканадцять років тому, і кому діагностували втрату кісткової тканини.

У клініці Platinum ми підбираємо метод лікування, який найкраще відповідає проблемі пацієнта. В усіх випадках пацієнти, які обирають зубні імпланти, можуть розраховувати на ряд переваг, якими характеризується ця форма вирішення дефектів. До найпопулярніших з них належать:

• стійкість зубних імплантів до карієсу
  • немає необхідності втручатися у структуру та будову здорових зубів
  • усунення втрати кісткової тканини в місці дефекту зуба
  • пожиттєва довговічність
  • відчуття комфорту, яке можна порівняти з природними зубами

Хто може скористатися імплантацією зубів
Зубні імпланти призначені для дорослих осіб, у яких організм вже сформований, в результаті чого відбулося повне формування щелепи. Немає верхньої вікової межі, до якої можна проводити цей вид лікування дефектів. Перед початком процедури, а також перед підготовкою плану, наші фахівці проводять бесіду з метою визначення загального стану здоров’я пацієнта. Деякі з минулих або наявних захворювань можуть вплинути на процес реконвалесценції або загоєння. Робиться знімок КТ, який показує стан щелепи. На його основі наші лікарі приймають рішення, чи існують сприятливі умови для проведення імплантації.

Зубні імпланти використовуються у разі повної відсутності зубного ряду, відсутності кількох зубів або одного зуба. Ще донедавна пацієнти мали на вибір лише одне рішення у вигляді знімних протезів. Це метод, який використовується в наш час через відносно низьку вартість. Зубні імпланти є альтернативним рішенням, завдяки якому реальним стає протезування у трьох варіантах – на коронці, шляхом встановлення мостоподібного протеза та протез. Пацієнти можуть нарешті забути про збентеження, яке виникає під час посмішки або спілкування. Третій набір зубів стає досяжним і відрізняється неймовірною міцністю та стійкістю. Порівнюючи його з попередниками, він нічим не відрізняється ні за комфортом, ні за естетичними цінностями.

Протипоказання до імплантації зубів:

• неконтрольований цукровий діабет – ця форма захворювання викликає несприятливі зміни в кровоносних судинах, які негативно впливають на транспортування кисню і поживних речовин до тканин. Це призводить до проблем із загоєнням ран або виникнення бактеріальних суперінфекцій
  • пухлини – операція по імплантації можлива лише при хороших показниках стану здоров’я. Організм, який бореться з пухлинним захворюванням, має нижчий загальний імунітет, а це означає, що інтеграція імпланта може призвести до запалення тканин навколо імпланта.
  • пародонтит – на пізній або нелікованій стадії, що сприяє руйнуванню сполучної тканини зубо-ясенних прикріплень або кісткової тканини. Зміни, що відбуваються, можуть призвести до порушення взаємодії імпланта з кістковою структурою
  • куріння – особи, які є затятими курцями, ризикують отримати ушкодження пародонта, тонкої слизової оболонки, а також мати проблеми з кровообігом, що ускладнює загоєння ран та інтеграцію імпланта
  • вагітність – це період, коли першочерговим завданням є захист жінки та її дитини. Під час імплантації виконуються рентгенівські знімки, а після лікування пацієнт проходить фармакотерапію, що може негативно позначитися на здоров’ї жінки.

Підготовка до імплантації

Першим кроком до красивої та естетичної усмішки є підготовка плану лікування. Це надзвичайно важливо, оскільки ідеальний підбір методу впливає на успіх процесу та його кінцевий результат. Тому наші фахівці перед початком процедур проводять томографію, яка дозволяє визначити зміни в кістках і оцінити розміри кісток. Якісні та кількісні знання щодо змін у верхній та нижній щелепі дозволяють не тільки вживляти імплант, а й контролювати його після операції. У наших кабінетах ми використовуємо надійні рентгенівські апарати вищого покоління, а також комп’ютерні томографи, завдяки чому ми маємо поле для реального визначення точок імплантації. Ретельно спланована процедура – це необхідність та основа для подальшої задоволеності від усунення дефектів. Іноді перед встановленням зубних імплантів необхідно провести додаткові процедури, спрямовані на регенерацію кісток, щоб підлаштувати їх розмір і щільність, які можна доповнити – підняття дна верхньощелепної пазухи або регенерація кісткової тканини.

У клініці Platinum пацієнти отримають інформацію про всі можливі методи лікування разом із детальним викладом переваг та недоліків. У своїй роботі ми зосереджуємось на щирості та обміні знаннями, щоб у пацієнта не було проблем із прийняттям рішення, сумнівів чи страхів.

Вживлення імпланта

Пацієнти завжди з побоюванням ставляться до процедур, які проводяться в кістковій тканині. Це неправильний підхід, оскільки вживлення зубних імплантів, по-перше, абсолютно безпечна і, що важливо, безболісна процедура. З хірургічної сторони встановлення імплантів починається від виконання точного надрізу на яснах і утворенні невеликих отворів у кістці, де потім з’являться імпланти. Все це триває приблизно 1 годину, і зазвичай після виходу з кабінету пацієнт може повернутися до своїх повсякденних обов’язків. У наступні місяці (з 2-го по 6-й) у пацієнта спостерігаються зміни у вигляді зрощення титанового імпланта з кісткою. Це час для відновлення втраченого кореня зуба.

Відновлення зуба шляхом протезування

Наступний етап лікування – протезування, тобто надання зубному ряду естетичного вигляду. Його можна виконувати тільки в тому випадку, якщо імплантат зажив належним чином. У разі відторгнення імпланта організмом, наша клініка виконує ще одну процедуру абсолютно безкоштовно. Процедурі відновлення зуба шляхом протезування передує сканування CEREC, яке має допомогти визначити точні умови оклюзії зубів, щоб кінцевий ефект був максимально наближений до природного. У наших кабінетах можна виконати три види протезування з використанням:

• коронки – використовується у разі втрати одного зуба. Відновлення проводиться на одному імпланті, що дає можливість очистити простір між природними зубами та встановленою коронкою. Пацієнт не відчуває втрати альвеолярної кістки, оскільки на місці дефекту з’являється титановий імплант, який стимулює кістку. У наших кабінетах використовуються адаптери t-base, Atlantis Gold і Premil
  • мостоподібні протези – чудово підходять для відновлення кількох зубів. Вони надійно фіксуються та не знімаються. Опорою, яка використовується для підтримки мостів, є імплантати або зуби під коронкою та імплантати
  • зубні протези – порівняно з традиційними знімними протезами, відновлення зуба за допомогою протеза характеризується більшою стабільністю та фіксацією, що є результатом використання імплантів. У цьому варіанті зазвичай використовується від 2 до 6 імплантатів.

Наступні огляди

Після завершення процесу лікування необхідно прийти на контрольні огляди. Перші 14 днів після вживлення імплантів мають найбільше значення у процесі загоєння ран і визначають успіх, тому так важливо чітко дотримуватися наданих рекомендацій.

Поява синців або припухлості у ділянці, на якій була виконана процедура, цілком природно. Зміни зникають через кілька днів без додаткового втручання.