Хірургія – це галузь стоматології, яка використовує хірургічне лікування для усунення захворювань у ротовій порожнині та навколо неї. У клініці Platinum процедури проводяться під наркозом, тому наші пацієнти не відчувають болю та надмірного дискомфорту. У зв’язку зі значним втручанням, період реконвалесценції після процедури може тривати навіть до кількох годин. Наші спеціалісти використовують сучасні методики та обладнання, завдяки чому досягається точний результат та усуваються усі наявні недуги. Часто для правильного аналізу стану захворювання використовується найсучасніший рентген-апарат, який дозволяє поглибити діагностику.

У наших кабінетах ми проводимо такі процедури:

• видалення ретинованих зубів
  • резекції
  • підрізання вуздечок
  • кюретажі
  • хірургічне видалення «вісімок»
  • регенерація альвеолярних відростків
  • підняття дна верхньощелепної пазухи
  • хірургічне лікування захворювань пародонта

Кюретаж

Кюретаж – це процедура, призначена для тих, хто бореться з проблемами ясен, які можуть обернутися нестабільністю зубів. Кюретаж проводиться в ясенних кишенях у разі виникнення гінгівіту. Нерідко самого видалення зубного каменю виявляється недостатньо і необхідно провести надійну стоматологічну процедуру.
Після виконання кюретажу ясенна кишеня обміліє, що зменшить ризик утворення зубного каменю. Відсутність реакції пацієнта на зміни може призвести до того, що зуби почнуть хитатися, а потім випадати. Лікування проводиться під місцевою анестезією. Під час процедури лікар видаляє із запаленої ділянки тканини та бактеріальну біоплівку. Очищається корінь зуба і зубний наліт. Результат – зняття запалення, а на очищеній ділянці з’являється новий епітелій. Наші лікарі проводять два види кюретажу:

• закритий кюретаж – не вимагає розрізання ясен і відшарування слизового клаптя, оскільки лікування проводиться на глибині до 5 мм, при цьому лікар очищає інфіковану ясенну кишеню
  • відкритий кюретаж – показанням до проведення такої процедури є ясенна кишеня розміром понад 5 мм. У таких випадках необхідно зробити розріз, щоб можна було добратися також до більш глибоких тканин. Після очищення кореня і тканини рану зашивають.

Видалення ретинованого зуба

Хірургічне видалення ретинованих зубів є більш складною процедурою, ніж у випадку стандартного видалення. В основному це пов’язано з тим, що ретинованих зубів часто не видно, у зв’язку з чим необхідно зробити аналіз такого стану, потім добратися до елементу зубного ряду, оголивши його, а потім видалити. У таких випадках сам процес екстракції вимагає від лікарів використання спеціальних інструментів, а також повної зосередженості. Зазвичай ретинованими зубами є треті моляри, тобто «вісімки», і додаткові зуби (що зустрічаються в надлишку). Прямим показанням до виконання такої процедури є неправильний напрямок росту, тиск на інші зуби, повторні запальні процеси, глибокий карієс, біль та рекомендації ортодонта чи ортопеда. Під час лікування лікарі обережно підходять до ділянок тканин, однак пацієнт може відчувати невеликий натиск навколо зуба, який видаляється. У зв’язку з тим, що хірургічне видалення ретинованих зубів має ризик ускладнень, дуже важливо, щоб пацієнти ставилися до періоду відновлення з особливою серйозністю.

Рекомендації після видалення зуба

Після видалення зуба рекомендується:

• утриматися від вживання їжі протягом 2 годин після процедури, а краще до моменту завершення дії наркозу
  • протягом 2 тижнів утриматися від вживання біологічно активних речовин – алкоголю, куріння тютюнових виробів
  • обережно чистити ділянку видаленого зуба, щоб не викликати запалення або кровотечі
  • відмовитися від надмірних фізичних навантажень в перші 10-14 днів
  • у випадку призначення антибіотиків або знеболюючих препаратів – дотримуватись рекомендацій.

Природним явищем, яке виникає відразу після процедури і в перші години після її проведення, є оніміння обличчя у результаті застосування анестезії. Можлива невелика кровотеча та набряк, які повинні зникнути протягом першої доби. У разі появи тривожних, обширних змін або запальних процесів слід проконсультуватися з лікарем.
Дотримання рекомендацій фахівців має величезний вплив на процес і швидкість загоєння рани.

Підняття дна верхньощелепної пазухи

Синус-ліфтинг є дуже ефективним методом і використовується при підготовці до імплантологічного лікування. Виконання процедури запобігає проколу пазухи введеними імплантатами. Це рішення, яке використовується при недостатній кількості кісткової тканини. Його результат полягає у створенні стабільного простору для встановлення імплантів. Це єдиний шанс для тих, хто втратив кістку через багаторічну відсутність зубів і має протипоказання до імплантації через опущену верхньощелепну пазуху.

Існує два способи підняття дна верхньощелепної пазухи:

• відкритий спосіб, який відноситься до більш складного процесу, оскільки вимагає від лікаря зробити отвір в альвеолярному відростку, через який вводиться матеріал, що замінює кістку, і поміщається під слизову оболонку дна пазухи. Цей метод лікування застосовується, коли кістка пацієнта має менше 6 мм. Процедура такого характеру дозволяє більше підняти пазуху, ніж у випадку закритого способу
  • закритий спосіб застосовується у пацієнтів, яким необхідно підняти дно пазухи максимум на 3 мм. Лікар піднімає слизову оболонку і розміщує кістковий матеріал. Через відсутність розрізів стадія загоєння займає набагато менше часу.

На підставі зроблених знімків лікуючий лікар приймає рішення щодо вибору способу. Лікування проходить під наркозом, при цьому пацієнту після процедури необхідно дотримуватися наступних рекомендацій: не знімати пов’язку протягом години, охолоджувати оброблену ділянку компресами, уникати куріння в першу добу, відмовитися від твердої їжі протягом одного місяця і, по можливості, обмежити фізичні навантаження протягом 14 днів. Це вплине на швидшу регенерацію і загоєння рани.