Технологічні новинки дуже допомагають у стоматологічному лікуванні, впливаючи на розширення можливостей, а також на більшу точність під час лікування. Наша клініка, бажаючи забезпечити найвищу якість послуг, вирішила використовувати діодний лазер, який широко використовується як у хірургічних, так і в естетичних процедурах. Використання лазера дозволяє проводити процедури практично безконтактно і з безсумнівною точністю. У хірургії лазер використовується в першу чергу тоді, коли необхідно вирізати частину тканини. Діодний лазер також використовується в ендодонтії для видалення бактерій з кореневих каналів. Це місця, де важче дістатися і знищити всі бактерії стандартними методами. Дія лазера базується на світловому випромінюванні, яке діє на тканини. Діодний лазер також виявиться успішним помічником при видаленні зубного каменю та кюретажі. Завдяки бактерицидним і протизапальним властивостям пацієнти мають шанс отримати більший комфорт, а лікарі отримують точний інструмент, який забезпечує більшу точність та успіх.

Біостимуляція

Лазерна біостимуляція – це метод, який використовується для прискорення загоєння ран і усунення болю. Випромінювання, яке генерується лазером, викликає стимуляцію імунної системи, що призводить до збільшення кількості антитіл, а також змін у клітинах. Тому регенерація та відновлення відбувається швидше і приносить користь пацієнту. Лазер використовується для лікування захворювань і таких наявних у ротовій порожнині недуг:

• афти, герпесу
  • ран, що виникли у результаті видалення зуба
  • хронічної кровотечі
  • гіперчутливості дентину
  • тризму
  • проблем із прорізуванням зубів

Наші лікарі проводять лікування залежно від типу захворювання. Для цього вони індивідуально встановлюють потужність лазера, а також тривалість опромінення. Біостимуляція – це процедура, яка триває кілька хвилин, і є абсолютно безболісною. У деяких випадках, наприклад, при хронічних захворюваннях або великих ранах, необхідно повторне опромінення, про що повідомить лікар. Біостимуляція не проводиться вагітним пацієнткам, пацієнтам, хворим на рак, гіпертиреоз та пацієнтам, які мають високу температуру.

Лазеротерапія